Att vara konsult på Spectrum

Som konsult på Spectrum får du ett sammanhang och en miljö där du har möjlighet att utvecklas och utmanas.
Vi har skapat en gemenskap som gör att du som konsult har nära till dina kollegor när du är ute hos kunderna.

Tillsammans skapar vi affärer

"Våra konsulter är inte säljare"

Spectrum strävar alltid efter att bygga långsiktiga kundrelationer. Genom att vi utvecklar fördjupade kunskaper om våra kunder, så kommer vi dels att kunna tillföra ett större värde och som konsult så kommer du att få mer intressanta och utmanande uppdrag.

Som konsult har man en central roll i att bygga denna fördjupade kunskap om våra kunder. Men på Spectrum anser vi att den större effekten uppstår i samverkan mellan chefer, konsulter och säljare.

Vi tror helt enkelt att det är tillsammans som vi bäst skapar affärer. 

> Mindre...
> Läs mer...

Karriärutveckling

"När du är redo"

Medarbetarsamtal i alla ära, men riktig karriärutveckling får man inte genom samtal en gång om året. Det tror inte vi i alla fall. Vi anser att det är två saker som behöver uppfyllas. Dels att du själv är motiverad att lägga tiden och energin för att nå den förändring du önskar. Den andra delen är att kunna få stöd och förutsättningar för att lyckas.

På Spectrum får du stöd både med att sätta upp mål, ta fram metod för nå dit och även att erbjuda utbildning och uppdrag som för dig till målet.

> Mindre...
> Läs mer...

Lediga tjänster

Spectrum har på allvar börjat etablera sig på marknaden, vilket innebär att efterfrågan från kunder ökar och likaså intresset från konsulter. Vi har en plan och ambition att utveckla Spectrum till nästa nivå och söker därför nya medarbetare inom både IT och Management. 

Är du intresserad av att vara med på Spectrums resa framåt?
Tveka inte att kontakta Simon Almqvist via e-post: simon.almqvist@spctrm.se eller telefon: 0703-000949 eller
Andreas Olausson via e-post: andreas.olausson@spctrm.se eller telefon: 0730-499080.